NE NAJDE SPLETNE STRANI
- Preverite, da ste na malice.scv.si in ne slučajno na malice.scv.si/login.php
NE MOREM SE PRIJAVITI V SISTEM
- Preverite, če ste oddali prijavnico za malico.
- Preverite, ali uporabljate pravilno uporabniško ime in geslo. Če ste geslo pozabili, lahko kliknete na Potrebujete pomoč in ponastavite geslo. Navodila vam bo poslalo na e-pošto, ki mora biti enaka, kot je v sistemu malic.
- Kot uporabniško ime lahko uporabljate tudi svojo e-pošto.
ZA DANES NIMAM NAROČILA
- Mogoče ste si pozabili izbrati/naročiti malico za ta dan.
- Sistem vas je odjavil, če je ugotovil, da imate na računu manj denarja, kot znaša vaša subvencija.
- Sistem vam odjavi prihodnja naročila (z enodnevni zamikom), če ste pozabili narediti prevzem in je mogoče to razlog, da vašega naročila za danes ni.
Pojdite čim prej v aplikacijo in si izberite naročila za naslednje dni.
SEM ONEMOGOČEN
- Pozabili ste oddati prijavnico na malico. Čeprav imate denar na računu, morate to urediti. Pojdite v tajništvo svoje šole in to čim prej uredite.
Denar vas bo na računu počakal.
IMAM NEVELJAVNO KARTICO oz. MI JE NE ZAZNA
- Prijavite se v spletno aplikacijo in preberite svojo dnevno PIN številko. Na odjemnem mestu jo vnesite. Tako boste naredili prevzem.
- PIN številka se spremeni vsak dan, zato preberite današnjo.
- PIN številka vedno deluje.
- Obvestite v glavno tajništvo, da imate težave s kartico. NUJNO!
Če odgovora za vaše težave ni tu, pišite na malice@scv.si ali se obrnite na tajništvo vaše šole.
URNIK DELOVANJA SISTEMA:
- Do 10.00 delovnega dne se lahko naročite na malico za naslednji delovni dan.
- Do 23.59 se lahko odjavite od malice za prihodnji dan.